Skladišno poslovanje – WMS

Upravljanje skladištem bez zastoja
LEOSS WMS digitalizira ključne procese – od prijema i slaganja do komisioniranja i otpreme – uz potpunu sljedivost i podatke u stvarnom vremenu. Ručni terminali, barkod/RFID i napredni algoritmi dodjele zadataka skraćuju vrijeme obrade, smanjuju pogreške i podižu produktivnost skladišta.

  • Sustav donosi potpunu vidljivost zaliha jer se za svaku stavku zna točna količina, precizna lokacija te serija ili rok trajanja, čime nestaje potreba za dodatnim provjerama u skladištu. Tijekovi rada postaju pametniji i brži zahvaljujući automatskoj dodjeli prioriteta i optimizaciji kretanja kroz skladište, a komisioniranje se ubrzava uz adresno skladištenje i podršku za napredne scenarije poput batch i wave pristupa. Točnost raste jer se svaka etapa procesa potvrđuje skeniranjem, što smanjuje broj krivih isporuka i vremena potrošenog na ispravke te istodobno podiže zadovoljstvo kupaca i internih korisnika.

LEOSS WMS obuhvaća sve ključne funkcije suvremenog skladišta. Na prijemu robe odmah se provodi kontrola kvalitete, automatsko označavanje i smještaj prema pravilima koja štede hodne rute i prostor. Inventura se provodi u hodu tako da se kroz cikličko prebrojavanje održava visoka točnost bez zaustavljanja operacija. Komisioniranje se vodi prema prioritetu naloga i zonama, a konsolidacija i pakiranje daju završnu provjeru prije otpreme, gdje se dokumenti generiraju automatski i šalju dalje kroz integracije.

Mjerljivi učinci vide se u kraćem vremenu obrade naloga i kraćim rutama kretanja zaposlenika, punoj sljedivosti serija i rokova koja smanjuje reklamacije te smanjenju kapitala vezanog u zalihama jer su podaci precizni i osvježavaju se u realnom vremenu. Sustav se besprijekorno povezuje s ERP i TMS rješenjima te s platformama za dizajn i ispis etiketa, pa dokumenti i naljepnice nastaju izravno iz procesa bez ručnog prepisivanja.

Točne zalihe u stvarnom vremenu

Točne zalihe u stvarnom vremenu

Podaci o količinama, lokacijama, serijama i rokovima uvijek su ažurni i dostupni bez izlaska na skladište.

Brže komisioniranje i otprema

Brže komisioniranje i otprema

Pametni tijekovi rada, adresno skladištenje i skeniranje skraćuju rute i vrijeme obrade naloga.

Manje pogrešaka, više točnosti

Manje pogrešaka, više točnosti

Skeniranje na svakoj točki procesa uklanja ručni unos i smanjuje krive isporuke.

Integracija s ERP‑om i pisačima

Integracija s ERP‑om i pisačima

Upravljanje nalozima, dokumentima i naljepnicama iz jedinstvenog sustava bez ručnog prepisivanja.

Scroll To Top

Login

Shopping Cart

Close

Your cart is empty.

Start Shopping

Close
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare